26 oct 2011

NIRE AUZOA


Kaixo!
 Ni Nahia naiz,eta Errotxapea auzoan bizi naiz. Nire auzoa txikia eta atsegina da. Denda asko ditu, adibidez:
Fruta-denda, La Rotxa, goxoki-dendak:Goxoki ,Tximeleta ,Caña Dulce,Globo ,eta abar... Supermerkatuak: ,Simply ,Caprabo,Eroski,...... Igerilekuak: Aranzadi , Rotxapea.....

Errotxapean  eliza batzuk, kiroldegiak ,tabernak, osasun-etxea ,musika eskola eta zinema ere badaude.

Ni Bernardino Tirapu kalean bizi naiz,kale luze eta handia da .Kale honetan denda asko daude . Nire eskola , La Compasión Eskolapios , Bernardino Tirapu kalean dago .

Nire auzoan ibai bat dago, Arga ,eta goian zubi asko dago .Tren geltokia ,argiak, iturriak ,paperontziak ,bus geltokiak ,semaforoak ,zebrabideak , birziklatzeko ontziak ere daude.

Auzoari parkeak, liburudendak,liburutegiak eta lorategiak falta zaizkio.Nire ustez Errotxapea garbi dago eta auzo multikulturala ,atsegina eta polita da.

Nahia Eza Arruti

No hay comentarios:

Publicar un comentario