4 oct 2011

Aitziberren oporrak

Nik aurtengo oporretan oso ongi pasatu dut.

Ekainaren 29an nire urtebetzea etxean ospatu nuen nire familiarekin eta lagunekin.
Uztailaren 6an txupinazora joan nintzen Karlos III kalean.Oso ongi pasatu dut lehen aldia zen eta.
Uztailaren 18an Belaguara joan nintzen.7 egun igaro nituen Txamantxoian.Han joku asko egin nituen eta mendira igo ginen.
Abuztuaren 4an Carcarrera joan ginen nire familiarekin.Han lagun asko egin ditut eta joku asko egin nituen.6 egun igaro nituen nire herrian eta gero Carcarretik Iruñara joan ginen.
Abuztuaren 25an Zarautzera joan nintzen nire familiarekin.Eguraldi txarra egin zuen.Jatetxe batean bazkaldu genuen . Pasabidean ibili nintzen eta parkean jolastu nuen nire arrebarekin.Ondoren Iruñara itzuli ginen.
Irailaren 9an Carcarrera joan nintzen nire familiarekin han festak dira.Nire lagun taldeak izena du "Los Tatos", behiak ikusi nituen eta musika entzun nuen.Irailaren 11n Iruñera itzuli ginen oso pozik, gure oporrak oso dibertigarriak dira eta.

4 comentarios: