5 oct 2011

Maríaren oporrak

Nik aurtengo oporretan oso ongi pasatu dut.

Ekainaren 28an Galiziara joan nintzen.Kotxez joan nintzen familiarekin.8 egun igaro nituen
Galizian.Han hondartzara joan nintzen.Egun batean nire lehengusuak etorri ziren eta joku
asko egin nituen.

Uztailaren 18an Mikel Gurearekin udalekura joan nintzen.Zazpi egun igaro nituen Txaman-
txoian,han joku asko egin nituen eta otoitz asko ere bai.Nire lagunak joan nintzen eta moni-
tore asko ere bai.Handiagoek promesa egin zuten eta oso polita izan zen.

Abustuaren 4an campingera Cambrilsera joan nintzen.Kotxez joan nintzen nire familiarekin.
4 egun igaro nituen Cambrilsen.Igeri leku asko ditu: 3 eta ni hiruran igeri naiz.Animazio asko
jokoak ditu eta Mateo eta ni hartu genuen.

Abustuaren 28an udalekura joan nintzen saskibaloian jokatzeko. 9 egun igaro nituen Lizarran.
Nire lagun taldearekin joan nintzen.Saskibaloian asko jolastu nuen.Igeri lekura joan nintzen
ere bai,monitore asko eta lagun asko ditut, joko asko egin nituen eta oso ongi pasatu dut Liza-
rran.

4 comentarios: