26 oct 2011

NIRE AUZOA


Danielen Auzoa

Ni Daniel naiz eta Errotxapeako auzoan bizi naiz.

Nire auzoa Sanduzelai eta Ansoainen artean dago.

Goxoki dendak, supermerkatuak, elizak, fruta dendak, arraindegiak, albaitariak, botikak, okindegiak eta abar daude.
Kale asko ditu: Bernardino Tirapu kalea, Marcelo Celayeta etorbidea, Juslarocha kalea, Maiteminduaren parkea, Raimundo Lanas kalea, Joaquin Beunza kalea, Anelierren pasalekua, Ochagavia kalea...

Nire eskola
Bernardino Tirapu kalean dago, bere izena Compasion Eskolapios da.

Ni Raimundo Lanas kalean bizi naiz, nire eskolaren aurrean dago.

Plaza gorrian goxoki denda bat dago eta nire aitarena da.

Errotxapeak gauzak asko ditu, adibidez, parkeak, kaleak, dendak, eraikinak, igerilekuak, enparantzak...

Nik pentzatzen dut Errotxapea garbi dagoela,  kale asko dituela.Nire ustez cinemak, iturriak eta parkeak falta dira.

No hay comentarios:

Publicar un comentario