6 oct 2011

Nerearen oporrak

Hauek dira nire opor zoragarriak:



Abuztuaren 11n Finisterrara joan nintzen nire familiarekin.



Finisterrak auzo asko ditu.Txikia da,baina itsasoa ikusten da eta oso polita da. Han denda asko daude.




Bederatzi egun igaro genituen Finisterran.




Egun askotan hondartzara joaten ginen eta igerilekura ere bai.
Abuztuaren 20an Finisterretik Iruñara abiatu ginen.Nire etxera joan nintzen.Niri pena asko eman zidan.



Bidean Santiago de Compostelako katedrala ikusi genuen.




Gure oporrak asko gustatu zaizkit Finisterra oso polita da eta.











7 comentarios:

  1. Oso ongi Nerea oso debertigarriak

    :)

    ResponderEliminar
  2. Oso ongi dago eta argazkiak oso politak dira.

    ResponderEliminar
  3. Eskerrik asko zurea erebai oso politak dira.

    ResponderEliminar
  4. oso ongi nerea eta argazkiak oso polita dira¡¡¡¡¡

    ResponderEliminar
  5. Uste dut euskera praktikatzeko gaur egungo modu ona dela. Aldi berean, ordenagailuko posibilitateak ikasten dituzte. Gainera, atsegin iruditen zaie bloga egitea, kontatzen dituzten gauzak, haiek egin zituztenak direlako.

    Nerearen ama.

    ResponderEliminar