4 oct 2011

Maríaren oporrak








Nik aurtengo oporretan oso ongi pasatu dut.

Ekainaren 28an Galiziara joan nintzen. Kotxez joan nintzen nire familiarekin. 8 egun igaro nituen Galizian. Han hondartzara joan nintzen. Egun batean nire lehengusuak etorri ziren eta joku asko egin nituen



Uztailaren 4an Mikel Gurearekin joan nintzen.Autobuzez joan nintzen.Zazpi egun igaro nituen Txamantxoian,han joku asko egin nituen eta otoitz asko ere bai.Nire lagun joan nintzen eta monitore askorekin ere bai.Handiagoek promesa egin zuten eta oso polita dira.


Abustuaren 4an camping Cambrilsera joan nintzen nire familiarekin. 4 egun igaro nituen Cambrilsen.Igeri leku asko ditu:3 eta ni 3ran igeri naiz.Animazio jokoak ditu eta Maeo eta ni hartu genuen.



Abustuaren28an udalekura joan nintzen saskibaloian jokatzeko. 9 egun igaro nituen Lizarran.Nire lagun taldearekin joan nintzen.Saskibaloian asko jolastu nuen.Igeri lekura joan nintzen ere bai ,monitore asko eta lagun asko ditut,joko asko egin nuen.

5 comentarios:

  1. Maria oso polita da¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
    Asko gustatzen zait gustatzen zaizu Galicia??
    Ni Galicia joan naiz Cabo Finisterren(La Coruña)
    eta asko gustatzen zait...

    NEREA DE PEDRO BAENA
    =)

    ResponderEliminar
  2. ze polita da eta bere argazki ere bai

    ResponderEliminar