26 oct 2011

NIRE AUZOA




Nire Auzoa:



Kaizo! Nerea naiz eta Errotxapean bizi naiz.Nire auzoa asko gustatzen zait,oso ederre da eta.Ez da oso handia,baina oso polita da.


Errotxapeak kale asko ditu adibidez:

Marcelo Celayeta etorbidea, Enparantza Gorria, Artica zeharkalea, Maiteminduen pasalekua, Joaquin Beunza zeharkalea, Río Arga kalea, Urzainqui kalea, Raimundo Lanas kalea...


Nire ikastetxea la Compasión Eskolapios da eta Bernardino Tirapu kalean dago.Ondoan fruta-denda, okindegi-taberna, botika, zapata-denda, goxoki-denda eta etxe batzuk daude.


Nire auzoa oso dibertigarria da, parke asko, denda asko adibidez liburu-denda, supermerkatua, animalien-denda, arraindegia, arropa-denda..;eraikinak(elizak.osasun etxea,kiroldegiak,musika eskolak...) eta leku asko (igerilekuak, pilota lekuak, bus geltokia, futbol zelaia...) ditu.




Nire uztez Errotxapea ederra da, baina ez dago garbi.

Nik ondo pasatzen dut nire auzoan, oso handia ez delako eta parke ugari ditu eta.Niri eskola guztatzen zait lagun jatorrak ditut eta.


Nerea




1 comentario: