7 oct 2011

ELIREN OPORRAK

Nik aurtengo oporretan hau egin dut:
Uztailaren 28an San Lucas de Barrameda herrira joan nintzen nire familiarekin.

Abuztuaren 1ean San Lucar De Barramedatik Barbatera joan nintzen.Hondartzak oso handiak dira eta politak ere bai.18 egun igaro nituen ,eta bi egunetan barbakoa egin genuen hondartzan.Abuztuaren 15ean Barbatetik Iruñara etorri ginen.

Abuztuaren 15 etik irailako 8ra arte Iruñan egon nintzen.

Egun horretan Saloura joan nintzen nire familiarekin eta 5 egun igaro genituen.Hondartzan uretan banatu nintzen.Salouen bi egunez egon nintzen nire lehengusu batekin.Irailaren 13an Saloutik iruñara bueltatu ginen.

4 comentarios:

  1. ZE POLITA ELI:

    =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) = ) =) =) =) =) =)
    OSO ONGI DAGO¡¡¡¡¡¡¡¡¡

    Guztatzen zaizu Salou

    Nerea De Pedro Baena

    ResponderEliminar
  2. eskerrik asko!!!
    eta nerea bai asko gustatzen zait

    ResponderEliminar