23 sept 2014

NIRE ETXEAREN DESKRIBAPENA


Nire gurasoen etxea Arrotxapean dago. Oso polita da. Etxeak hiru logela, bi komun, sukaldea eta egongela ditu. Etxean sartu eta eskuinean sukaldea dago. Eskuinean hozkailua, labea... daude. Ezkerrean mahai bat dago sei aulkirekin. Atearen aurrean despentsa bat dago. Sukaldearen aurrean egongela dago. Bi sofa ditu eta telebista bat, sofaren aurrean. Gero ordenagailu txiki bat dago. Atearen ezkerrean mahai bat dago zortzi aulkirekin. Egongelaren ondoan logela bat dago, nire gurasoen logela. Atearen ezkerrean komun txki bat dago, nire gurasoentzat. Pasabide txiki bat dago, han ohe zabal bat dago, bi armairurekin. Ohearen ondoan bi gau-mahai daude. Berriro atea-sarrerara joan behar duzu, pasabidearen hondoan komuna nagusia dago. Ez da oso handia. Sarreraren ezkerrean bi logela daude, nire ahizparena eta nirea, biak berdinak dira. Ohe estu bat, kajoiak eta aimairu handiak dituzte. Hau da nire etxea.

1 comentario: