22 sept 2014

NIRE ETXEA

NIRE ETXEA:

Nire gurasoek etxe bat erosi dute Iruñean. Arrunta da eta oso polita. Etxeak hiru logela, bi komun, egongela eta sukaldea ditu. Etxera sartu eta eskuinean sukaldea dago. Txikia da. Sukaldean sartu eta eskuinean mahai bat du, hiru aulkirekin. Sukaldean sartu eta ezkerrean despentsa bat dago. Despentsaren ondoan ke-ateragailua. Sukaldearen aurrean hozkailua dago.Gero pasabide bat dago eta aurrean egongela dago. Egongelaren atearen eskuinean mahai bat dago lau aulkirekin. Mahaiaren aurrean sofa haundi bat dago. Sofaren aurrean beste mahai bat dago, eta mahaiaren aurrean telebista dago. Sofaren ondoan, beste sofa dago. Eta sofaren aurrean armairu bat dago. 
Egongelaren eskuinean beste pasabide bat  dago. Pasabidearen eskuinean komun bat dago. Komunaren aurrean ispilua eta konketa daude. Konketaren ezkerrean komuna dago. Komunak eskuinean bainera handia du. Pasabidearen ezkerrean nire ahizparen logela dago. Logelaren ezkerrean armairu handia dago. Armairuaren aurrean ohe estu bat dago. Ohearen ondoan mahai luzea dago. Komunaren aurrean nire logela dago. Logelan sartu eta ezkerrean armairu handia dago. Armairuaren aurrean ohe handi eta estua dago. Ohearen ondoan mahai handi bat ikasteko.
Nire logelaren ondoan edo nire ahizparen logelaren aurrean, nire aitaren logela dago.. Logelan sartu esta eskuinean komun bat dago. Logelaren aurrean telebista dago eta telebistaren eskuinean ohe handi eta zabala dago. Ohearen ezkerrean armairu handi bat dago.



1 comentario: