22 sept 2014

Nire Etxea




Nire etxea:

Nire gurasoek etxe bat erosi dute Errotxapean. Ez da oso handia, baina oso polita da. Etxeak hiru logela, bi komun, sukaldea eta egongela ditu. 
Etxera sartu eta ezkerrean sukaldea dago. Harrikoa ezkerrean du, hiru armairuren arten. Sukaldearen aurrean eta ezkerrean ke-ateragailua dago.

Etxera sartu eta aurrean egongela handia dago. Sofa eder bat du. Sofaren aurrean telebista dago, eta ezkerrean mahai handi bat sei aulkirekin.  Egongelak balkoi eder bat du.

Egongelaren aurrean pasabide luzea dago. Eskuinean komun txiki bat dago eta komunaren ezkerrean nire logela dago. Ez da oso handia baina nire ustez politena da. Logela eta komunaren aurrean, ezkerrean, beste logela bat dago, handiagoa eta bi ohatze dauzka. Pasabidearen bukaeran beste gela bat dago. Nire gurasoen logela da, horregatik handiena da, ohea oso oso handia da, eta oso armairu  handia dauka. Logela honek, komun handia dauka, eta bainera luzea du. 

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario