25 sept 2014


NIRE ETXEA.

Nire etxea handia eta polita da. Etxeak hiru logela, komuna, sukaldea, egongela eta balkoia ditu. Etxera sartu eta ezkerrean egongela dago. Atsegina  da eta sofá handi bat du. Sofaren aurrean mahai txikia dago eta mahai aurrean telebista dago. Sofaren ondoan balkoi handia dago. Sarrea-atearen eskuinean sukaldea dago. Harrikoa ezkerrean du, lau amairuren artean. Sukaldea oso handia da eta mahai bat dauka zortzi aulkirekin. Sarrera-atearen aurrean pasabidea dago. Pasabidearen bukaeran logela bat dago, nire ahizparen logela da.Oso handia eta polita da. Eskuinean nire logela eta nire amaren logela daude. Logelak handiak dira. Nire ahizparen logelak eta nireak ohe txikiak dauzkate, armairu handiak eta mahai txikiak ikasteko. Nire amaren logelak ohe handia dauka eta armairu bat. Nire logelaren aurrean komuna dago. Handia da.

No hay comentarios:

Publicar un comentario