5 feb 2016



DENBORAZKO PERPAUSAK


1. Irakaslea ateratzenda; jolasean hasten dira haurrak.
    Irakaslea ateratzen denean; jolasean hasten dira haurrak.


2. Berandu dataxia hartzen dut.
    Berandu denean; taxia hartzen dut.


3.Norbait agertzen da; zaunka egiten du zakurrak.
   Agertu bezain laster; zaunka egiten du zakurrak.


4. Ehiztariak joan dira; agertu  dira txoriak.
    Ehiztariak joan direnean; agertu dira txoria.


5. Bilbora joaten naiz;Begoñarekin bazkaltzen dut.
    Bilbora joaten naizenean; Begoñarekin bazkaltzen dut.


6. Nagusia agertu zen; lanean hasi ziren denak.
    Nagusia agertu bezain laster; lanean hasi ziren denak.


7. Italiara joan ziren; nazkatu arte jan zituzten makarroiak.
    Italiara joan ziren bakoitzean; nazkatu arte jan zituzten makarroiak.


8. Gaztea nintzen; gehiegi erretzen nuen.
    Gaztea nintzenean; gehiegi erretzen nuen.


9. Parisa joan ginen; museo asko ikusi genituen.
    Parisa joan bezain laster; museo asko ikusi genituen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario