7 feb 2016

DENBORAZKO PERPAUSAK
1. Irakaslea ateratzen da; jolasean hasten dira haurrak.
Irakaslea ateratzen denean; jolasean hasten dira haurrak.


2. Berandu da; taxia hartzen dut.
Berandu denean; taxia hartzen dut.

3. Norbait agertzen da; zaunka egiten du zakurrak.
Agertu bezain laster; zaunka egiten du zakurrak.

4. Ehiztariak joan dira; agertu dira txoriak.
Ehiztariak joan eta gero, agertu dira txoriak.

5. Bilbora joaten naiz; Begoñarekin bazkaltzen dut.
Bilbora joaten naizenean, Begoñarekin bazkaltzen dut.

6. Nagusia agertu zen; lanean hasi ziren denak.
Nagusia agertu bezain laster, lanean hasi ziren denak.

7. Italiara joan ziren; nazkatu arte jan zituzten makarroiak.
Italiara joan ziren bakoitzean nazkatu arte jan zituzten makarroiak.

8. Gaztea nintzen; gehiegi erretzen nuen.
Gaztea nintzenean, gehiegi erretzen nuen.

9. Parisa joan ginen; museo asko ikusi genituen.
Parisa joan bezain laster, museo asko ikusi genituen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario