5 feb 2016


DEMBORAZKO ESALDIAK

1. Irakaslea aterantzen da; jolasean hasten dira haurrak.
2. Berandu da; taxia hartzen dut.
3. Norbait agertzen da; zaunka egiten du zakurrak.
4. Ehiztariak joan dira; agertu dira txoriak.
5. Bilbora joaten naiz; Begoñarekin bazkaltzen dut.
6. Nagusia agertu zen; lanean hasi ziren denak.
7. Italiara joan ziren; nazkatu arte jan zituzten makarroiak.
8. Gaztea nintzen; gehiegi erretzen nuen.
9. Parisa joan ginen; museo asko ikusi genituen.
10. Sartu ginen; bazkaltzen ari ziren.
11. Ez du gogorik; ez du ezer jaten.
12. Nahi du; ederki egiten ditu gauzak.
13. Zerbait erosten du; txekez ordaintzen du.
14. Dirua behar du; aitonari eskatzen dio.
15. Hotza egiten du; kafesne beroa hartzen dut.
16. Beroa egiten du; ur freskoa edaten dut.
17. Haurrek alde egiten dute; lasaiago mintzatuko gara.
18. Dendak irekitzen dituzte; erosiko dugu alkandora.
_______________________________________________

1. Irakaslea aterantzen denean; jolasean hasten dira haurrak.
2. Berandu denean; taxia hartzen dut.
3. Norbait agertzen denean; zaunka egiten du zakurrak.
4. Ehiztariak joan direnean; agertu dira txoriak.
5. Bilbora joaten naizenean; Begoñarekin bazkaltzen dut.
6. Nagusia agertu zenean; lanean hasi ziren denak.
7. Italiara joan zirenean; nazkatu arte jan zituzten makarroiak.
8. Gaztea nintzenean; gehiegi erretzen nuen.
9. Parisa joan ginenean; museo asko ikusi genituen.
10. Sartu ginenean; bazkaltzen ari ziren.
11. Gogorik ez duenean; ez du ezer jaten.
12. Nahi duenean; ederki egiten ditu gauzak.
13. Zerbait erosten duenean; txekez ordaintzen du.
14. Dirua behar duenean; aitonari eskatzen dio.
15. Hotza egiten duenean; kafesne beroa hartzen dut.
16. Beroa egiten duenean; ur freskoa edaten dut.
17. Haurrek alde egiten dutenean; lasaiago mintzatuko gara.
18. Dendak irekitzen dituztenean; erosiko dugu alkandora.

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario