4 dic 2015

GALDERAK

1. Ni: Zein da zure gustokoen liburua?
Dani: Nire gustokoen liburua Jody Moody da.
2. Ni: Zer motatako liburuak gustatzen zaizkizu?
Dani: Niri akziozko liburuak gustatzen zaizkit.
3. Ni: Normalean non irakurtzen duzu?
Dani: Normalean ohean irakurtzen dut.
4. Ni: Zein da irakurri duzun azken liburua?
Dani: Irakuirri dudan azken liburua Harry Potter izan da.
5. Ni: Nor da zure gustokoen idazlea?
Dani: Nire gustokoen idazlea JK Rowling da.
6. Ni: Irakurtzea gustatzen zaizu?
Dani: Bai, irakurtzea gustatzen zait.
7. Ni: Zer nahiago dituzu liburuak ala filmak?
Dani: Liburuak nahiago ditut.
8. Ni: Zenbat liburu irakurtzen duzu urtero?
Dani: Hiruzpalau.
9. Ni: Txikitan, zer motatako liburuak irakurtzen zenituen?
Dani: Abenturazkoak irakurtzen nituen.
10. Ni: Liburuak erosten dituzu?
Dani: Lehen bai baina orain  interneten aurkitzen ditut.

No hay comentarios:

Publicar un comentario