9 dic 2015


         

       GALDERAK

          1. Ni: Zein da irakurri duzun azken liburua?
          Xabier: ''La Pasionaria'' da.
          2. Ni: Gustatzen zaizu irakurtzea?
          Xabier: Bai, gustatzen zait.
          3. Ni: Zein da zure gustoko liburua?
          Xabier: ''Los pilares de la tierra'' da nire gustoko liburua.
          4. Ni: Zein hizkuntzatan irakurtzen duzu?
          Xabier: Gaztelaniaz.
          5. Ni: Non irakurtzen duzu?
          Xabier: Etxean irakurtzea gustatzen zait.
          6. Ni: Norekin irakurtzen duzu?
          Xabier: Nire amarekin eta nire lagunarekin irakurtzen dut.
          7. Ni: Aldizkariak edo egunkariak irakurtzen dituzu?
          Xabier: Aldizkariak irakurtzen ditut.
          8. Ni: Zein da zure gustoko idazlea?
          Xabier: Isaac Asimov da.
          9. Ni: Zenbat denbora pasatzen duzu irakurtzen?
          Xabier: Ordu bat egunero.
          10. Ni: Eta, euskeraz irakurtzea gustatzen zaizu?
          Xabier: Bai, gustatzen zait.