22 jul 2012

ISLA

NIRE OPOR ZORAGARRIAK:

Uztailaren 2an Islako apartamentu batzuk joan            nintzen nire ama, aita, 
ahizpa eta amonarekin.



Isla, Cantabriako leku bat da.Itsaso, dendak,parkeak... dauzka  eta nire uztez oso ederra da.

Zortzi egun igaro genituen Islan.

Egun batean, goizean, igerilekura joan nintzen eta arratsaldean hondartzara.

Beste egun batean telebistan txupinazoa ikusi genuen.

Uztailaren 10ean Islatik Iruñara abiatu ginen eta San Ferminak ziren ze ONGI¡¡¡


                         
 

3 comentarios:

  1. Lekua oso polita omen da. NIre anaia ere hara joan da nire iloba txikiarekin.
    Besarkada handi bat!
    Julia

    ResponderEliminar
  2. Bai niri asko gustatu zait eta errepikatu nahi dut.

    Ongi pasatu zure oporretan.

    NEREA

    ResponderEliminar
  3. Ze ondo pasatu genuen han, Nerea!!!
    Hurrengo urtean berriro! Baina espero dut eguraldi hobea egingo dela!!! :)

    ResponderEliminar