4 jun 2012

ZERO ZERITO

              

                                     ZERO ZERITO

Ni Zero Zerito zenbaki naiz. Nik Parisen bizi naiz etxe polit batean. París Franziako hiri bat da. Nire etxea oso polita eta handia da. Nire etxea 3 plantak ditu,gelak asko ere bai,eta berelorategi loreasko ditu eta oso bitxiak dira ere bai.

Nire etxea oso alaia da, eta París oso romantikoa da. Nik Enfel Dorrean ezkerrean bizi naiz. Nik oso txiki naiz nire aitaren eta nire amarenbezala. Hau arazo bat da,jende asko nitaz far egiten dute eta nire lagunak ere bai.

Nik lodia naiz, nire lagunak "beisbol pilota"  deitzen dioten.Nik burusoila naiz,bainoz enbaki gustiok buroilak gara,ez da arazo bat. Baino egun bat nire ilea haunditzena nahi dut zenbaki gustiok gelosak izango dute.

Nik begi handiak ditu, castaina bezalakoak dira.
Nik uste dut oso politak dira eta. Nire sudurra oso, oso txikia da, ez da posible ikus nire sudurra,pulga bezalakoa da. Oso itsusia da.

Nire ahoa handia eta alaia da, elefante bezalakoa. Nire ustezpixka polita da .

Nire laguna Bolitxe Bolitxo da. Bere izena bolitxe da baino marigorri bat da. Oso alaia baino lotsati da.
Burusoila da, nik bezalakoa,ez da oso atsegina baino nirekin bai, nik bere lagun ona naiz. Nire ustez Bolitxe Bolitxo oso polita da.

Nik oso oso alaia naiz, Nahia bezalakoa eta oso jatorra naiz. Nik oso berritsua naiz, Amaia bezalakoa.



                                        ETA HAU DA DENA!!!!!














No hay comentarios:

Publicar un comentario