30 dic 2011

MARIAREN EGUNEROKOA




20011ko abenduaren 1an gabon zahar izan zen.
Goizean etxerako lana egiten hasi naiz, oso aspega-
rria da. Gero nire anaiarekin jolastu naiz.Beranduago nire amonaren etxera joan naiz. Gero nire etxera itzuli naiz eta telebista ikusi dut nire anaiarekin.Bazkaldu baino lehen
nire txakurrarekin jolastu egin dut.
Eguerdian bazkalbu egin dut nire familiarekin eta oso goxoa dago baskaria.Gero egongela geratu naiz nire amarekin, nire anaiarekin eta nire txakurrarekin.Telebista ikusi dugu. Nire aita bere logela joan naiz lotara.Bukatu eta gero liburu bat irakurri dut.
Arratsaldean parkera joan naiz.Futbolean jolastu naiz nire aitarekin eta nire anaiarekin.Gero etxera itzuli naiz eta berriro etxerako lana egiten hasi naiz.
Gauean nire lehengusinak, nire amona,nire aitona eta nire osabak nire etxera etorri dira gau zahar ospatzeko.Baile asko egin ditugu eta afaldu asko ere bai. Nire lehengusiak eta ni joko asko egin ditugu.

1 comentario: