29 dic 2011


AITZIBERREN EGUNEROKOA






  • 2011ko abenduaren 24an-goizean


  • Goizean, boulevardera joan gara gure lagunekin. Han jolastu ditugu baloiarekin bote-botea,parkean... eta beste jokuak. Boulevardean patatak jan ditugu. Gero, etxera joan gara.



  • Eguerdian



  • Eguerdian, bazkaldu dut nire aitarekin eta nire nebarekin. Turroia jan dugu. Berenduago, etxeko lana egiten asi naiz eta jolastu dut nire nebarekin.



  • Arratsaldean



  • Arratsaldean, kaseraz jantzita Alde zaharrera joan naiz nire amarekin , nure lehengusinaren familiarekin eta nire nebarekin. Han Olentzero zaldiketa ikusi dugu. Gero ostatu batera joan gara eta beranduago nire amonarekin etxera joan gara.



  • Gauean



  • Gauean, afaldu baino lehen, puztuki jokua jolastu gara eta gero... ¡OPARIAK! Nire gogokoen oparia gitarra da eta oso polita da. Afaldu eta gero, jokuetan jolastu gara eta 25an hiruretan etxera joan gara nire familiarekin.






¡GAUR EGUN OSO DIBERTIGARRIA DA!













2 comentarios: