10 nov 2014

NIRE ETXEA

Nire etxea oso txikia da. Adreiluz egina dago, eta leihoak kristalezkoak dira. Ateak, altzariak eta mahai batzuk egurrezkoak dira.
Eskuineko lehenengo atean, egongela dago. Oso argitsua da eguzkiak goizez han jotzen du eta. Han sofan egoten gara telebista ikusten. Oso erosoa da.
Bigarren atea sukaldea da. Argitsua da, egongela bezala, eta han janaria prestatzen dugu eta jaten dugu. Sukaldetik, terrazara joan ahal gara. Terraza oso txikia da, baina han haize asko egoten da.
Hirugarren atea etxeko amaieran dago, eta nire gurasoen logela da. Ohe handi dago, eta logelaren barruan, bainugela bat dago.
Nire gurasoen logelaren ondoan, beste bainugela dago, eta ez dauka lehiorik.
Ezkerreko lehenengo atea nire logela da. Nire ustez, oso erosoa da eta han lo egiten dut eta etxerako lana ere bai.
Nire logelaren ondoren, nire arrebako logela dago. Ez da oso argitsua, baina oso erosoa da.

Hauxe da gure etxea. Gustatzen zaizu?

No hay comentarios:

Publicar un comentario